اطلاعات و سوالات

سوالات متداول

  • وارد سایت اَبنو کالا شوید.
  • روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  • در این قسمت با زدن روی فلش میتوانید جزییات سفارش خود را ببینید.
  • میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
  • بدلیل نوسانات بازار قبل از سفارش کالا از طریق تلگرام یا اینستاگرام و یا تماس با پشتیبانی سفارش خود را استعلام کنید
  • ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
  • روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.
  • میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.
  • در صورتی که دریکی از شهرهای اکسپرس هستید ، طی ثبت سفارش ،از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما میشود. حتما قبل از ثبت سفارش با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
 
  • بله ، با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمائید، اطلاعات کالای مدنظر خود را بدهید
  • تیم پشتیبانی بعد از استعلام کالا با شما جهت اطلاع دادن موجود بودن یا نبودن کالا تماس می گیرند
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با اَبنوکالا، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.
 
تلفن تماس : 86071789 – 021   3773660 – 0919  (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته)
بله ، تا 6 ساعت بعد از تحویل کالا در صورتی که در شرایط اولیه باشد میتوانید کالا را مرجوع کنید.
خیر.در صورتی که کالایی نیاز به نصب دارد، میبایست توسط تیم اَبنو کالا این کار صورت پذیرد، در غیر اینصورت از گارانتی اَبنوکالا و گارانتی شرکت مربوطه خارج میشود.
پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، برگشت یا تعویض کالا صورت میگیرد.
به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.
بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .
  • روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.
  • جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.
  • پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.